ESZENCIÁK A MÚLTBÉLI TRAUMÁK OLDÁSÁRA

Bohócvirág

„A betegség nem kegyetlenség, nem is büntetés, hanem egyfajta korrekció. A lélek eszköze, amellyel rámutat hibáinkra, hogy visszatartson a nagyobb tévedések elkövetésétől, megakadályozza, hogy további kárt okozzunk, és visszavezessen az igazság és fény útjára, amelyről soha nem kellett volna letérnünk.„

Dr Edward Bach

Lelkiállapotunk kulcsszerepet játszik az egészség megőrzésében és a betegségekből való felgyógyulásban.
A betegség a test-lélek-szellem közötti harmónia felbomlásából származik, ezért a gyógyulás csak úgy lehetséges, ha az egyensúlyt helyreállítjuk. A Bach virágterápia segít megtalálni a lelki békét a stresszes, rohanó világban.

A Bach virágterápia egyes növények virágaiból készült esszenciák által közvetlenül képes hatni a lelkiállapotra, az egyénre fejti ki hatását, nem a betegséget vagy tünetet kezeli.

Közvetlenül az érzelmi állapotot befolyásolja, elindítva a szervezet öngyógyító folyamatait és felszabadítja a testet, hogy harcolni tudjon a betegség és a stressz ellen. Az esszenciák fokozatosan és gyengéden fejtik ki hatásukat.

Nem csak betegségben használható, hanem megelőzésképpen is.

Mindannyian átélhetünk nehéz, fárasztó időszakokat, mikor negatív kedélyállapotba kerülünk. Ilyenkor az esszenciák értékes segítséget nyújtanak, hiszen helyreállíthatják a megbomlott egyensúlyt még a testi tünetek megjelenése előtt.

Használatuk mellékhatásoktól mentes, nem alakul ki függőség, kisgyermekek és terhes nők is biztonsággal és sikerrel alkalmazhatják.

Más gyógyszerek hatását nem befolyásolják a készítmények.
Önmagában is alkalmazható, de hatékony kiegészítője lehet hagyományos orvosi, illetve természetgyógyászati terápiáknak.

Alkalmazási területei a teljesség igénye nélkül:
•    félelmek
•    depresszió
•    önértékelési zavarok
•    hiperaktivitás
•    lelki eredetű fóbiák
•    energiahiányos állapotok
•    stresszoldás
•    beilleszkedési zavarok
•    bizonytalanság
•    magányosság
•    túlérzékenység mások elképzeléseire és befolyásolására
•    sokk utóhatásai, vészhelyzetek

"A Bach-virágok által semmi olyan nem kerül belénk, ami eleve nem volt ott, csak bennünk ébred fel az öngyógyító erő, amely a negatív gondolatokat pozitív irányba tereli, úgy hogy közben meghagyja a tanulás lehetőségét, tehát nem elnyomva a problémát, hanem segítve a megértését, elfogadását és elengedését."

erzekelok@gmail.com
70 / 395 0604